familjensjo.blogg.se

Rhodos

Publicerad 2015-06-22 21:10:42 i Familjen,

Nu var det länge sedan det gjordes ett inlägg men flytten till huset har tagit all tid. 
Nu är vi på Rhodos och familjen har egen tid. Känns som att vi är skyldiga Melker det efter husbygget då han inte fick så mycket tid tillsammans med oss. Här kommer lite bilder från Rhodos. 
Äntligen framme efter en lång resa. M skötte sog exemplariskt. 
Första badet! 
Tittar på Lollo och Bernie
Kaxig när han ser dem på håll men när de kommer nära blir han blyg o ska krama oss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Jag är 32 år gammal och min familj består av sambon Andreas och sonen Melker. Fritiden tillbringas mestadels med familj och vänner. Jag försöker också lägga tid på diverse idrottsaktiviteter där löpning är den träningsform som hör till favoriterna. Den övriga tid som finns kvar tillbringar jag gärna i köket med mat och bak.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela